BLOGMAS- Top 5 świątecznych filmów

by - 12/06/2016


Witajcie w Mikołajki!
Dzisiaj przygotowałam dla Was zestawienie moich ulubionych świątecznych filmów. Niektóre z nich oglądam co roku i naprawdę nadal mi się nie znudziły. Dla mnie świątecznym filmem jest taki, w którym wystarczy, że pada śnieg, więc starałam się wybrać dla Was takie, które mimo wszystko zawierają więcej świątecznych wątków :D Nie ma nic lepszego niż spędzić wieczór przy świecach z ciepłą herbatą w ręku, pod grubym kocem, oglądając świąteczny film. Więc w takim razie, życzę miłego oglądania! :)

1. Love actually. To właśnie miłość.
Mój faworyt, wałkowany co roku, przed świętami lub w święta. Naprawdę nie wyobrażam sobie ich bez Hugh Granta i "You know I love Christmas I always will...".  Chyba nigdy nic nie wskoczy na miejsce tego filmu. Idealna komedia na świąteczny wieczór, zabawna i wzruszająca.


2. Holiday
W tym roku już odhaczony, zaczęłam o dziwo od niego, zamiast od pierwszej części przygód Harry'ego Pottera, w których może nie ma zbyt dużego wątku świątecznego, ale ten który jest jest moim ulubionym. A wracając do Holiday... kolejna romantyczna komedia, której przesłaniem jest chyba to, że wszędzie można znaleźć miłość. Przynajmniej ja tak to odbieram i uwielbiam wracać do tego filmu!


3. Kevin sam w domu
Czyli innymi słowy- klasyka świątecznego kina :D Nie wiem czy jest osoba, która nie widziałaby tego filmu. W telewizji przed świętami leci co roku od kiedy pamiętam i oglądam go także od kiedy pamiętam. Nie muszę chyba zbytnio przybliżać fabuły, bo to już naprawdę chyba jeden z symboli świąt Bożego Narodzenia. 


4. Listy do M./Listy do M. 2
W moim zestawieniu nie mogło zabraknąć i tych dwóch filmów. Uwielbiam to, że w tych filmach losy ludzi przeplatają się ze sobą, przy czym naprawdę można się nieźle pośmiać i wzruszyć. W okresie świątecznym, jestem chyba jedną z osób, która wzrusza się z byle powodów, czy to na reklamach świątecznych czy filmach, czy nawet jak spadnie śnieg (naprawdę...), więc tym bardziej te dwa filmy trafiają w mój gust. Dodatkowo uważam, że to jedne z najlepszych polskich filmów tego rodzaju :) 


5.Frozen
Jestem fanką bajek Disneya i mówcie sobie co chcecie, ta jest naprawdę super. Oglądamy ją z moją siostrą co roku,a  moi sąsiedzi śpiewają piosenki z tej bajki prawie cały czas :D Szał na nią trwa od dawna i chyba nawet to nie popsuje mi radości z oglądania jej :D


To tylko kilka z wieeelu filmów, które oglądam przed świętami. W tym roku postanowiłam, że muszę wrócić do takich jak "W krzywym zwierciadle...", czy Ekspres Polarny. Na pewno znajdę je przed świętami w telewizji :D

Miłego mikołajkowego wieczoru!
Weronika :)


You May Also Like

0 komentarze