BLOGMAS- Prezenty mikołajkowe do 20zł

by - 12/04/2016


Witajcie!
Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami, więc dziś przygotowałam dla Was kilka pomysłów na tani i fajny prezent. Enjoy! :)

1. Pomadki
Prezentem, z którego ja osobiście zawsze będę się cieszyć są kosmetyki do makijażu. W przypadku świątecznych gadżetów i takowych kosmetyków wyznaję zasadę, że nigdy nie jest ich za wiele. Fajnym i tanim prezentem może być szminka czy pomadka. A jeśli w parze z ceną idzie też jakość, to na pewno każda kobieta ucieszy się z takiego małego prezentu. Poniżej kilka propozycji- moi ulubieńcy :)


2. Świąteczne skarpetki
Kto ich nie kocha? W chłodne grudniowe wieczory chyba większość osób marzy, aby założyć ciepłe skarpetki i spędzić cały wieczór pod kocem. Wybór jest ogromny, w tej kwestii nigdy nie zawodzi mnie Pepco (ceny wahają się od 5 zł do ok. 15zł), sinsay, czy miejski bazarek, na którym zawsze można znaleźć jakieś ciekawe (i tanie!) skarpetki :)


3. Paletki cieni do powiek
Kolejny raz wracamy do zasady z punktu pierwszego. Naprawdę da się znaleźć niezłe paletki do 20zł. Sama ostatnio zakupiłam jedną z poniższych propozycji i zapowiada się świetnie. Na święta każdej kobiecie przyda się taki zestaw, no i oczywiście także na imprezę Sylwestrową!
Ceny sprawdzałam w drogerii ezebra.pl. Wahają się one w granicach 25zł.


4. Świece/woski
Jestem maniaczką świec i zapachów i otwarcie się do tego przyznaję. Nadal nie mogę sobie wybaczyć, że dopiero niedawno zaczęłam palić woski. Wybór świątecznych zapachów świec w sklepach jest coraz większy. Kupując ostatnio mikołajkowy prezent, miałam naprawdę duży problem, na który zapach się zdecydować. A woski Yankee Candle? Kiedy trafiam do sklepu z nimi, naprawdę sporą chwilkę zajmuje mi podjęcie decyzji. Nie dość, że pięknie pachną, to są intensywne, a zapach utrzymuje się naprawdę długo.

To wszystko na dziś! Kolejny blogmas już niebawem! :)
Pozdrawiam,
Weronika! :)

You May Also Like

0 komentarze