The beginnings are always the most exciting!

by - 10/22/2016

Witajcie! Wreszcie po kilkunastu latach dojrzałam do tej decyzji, aby założyć jednego, dopracowanego bloga "w miarę na stałe". Przez całe życie przeszłam setki prób z blogowaniem, które kończyły się czasem lepiej a czasem gorzej. Wreszcie po tak długim czasie, wyprowadzce z domu rodzinnego, stwierdziłam, że to ten czas. Od kiedy zaczęłam przygotowywać blog wizualnie, nie mogłam doczekać się kiedy dodam pierwszy post! :D Wreszcie nadszedł ten moment i oficjalnie wkraczam do blogosfery! :)

Mój blog będzie "o wszystkim" lub jeśli ktoś woli bardziej profesjonalnie, określiłabym go jako "lifestyle'owy". Znajdziecie tu wszystko, co akurat przyjdzie mi do głowy- od przepisów, przez książki, filmy, kosmetyki czy ubrania. Znajdzie się (mam nadzieję), także trochę miejsca na DIY, choć nie jestem zbyt uzdolnioną osobą i powszechnie wiadomo, że mam dwie lewe ręce :D Czasem jednak potrafię zrobić coś, co jednak w jakiś sposób zachwyca niektóre osoby, więc zawsze mogę się tym z kimś podzielić ;) Chciałabym także poruszać pewne tematy dotyczące mojego życia (jestem świeżo upieczoną studentką, mam na ten temat coraz więcej do powiedzenia :D) Wszystko jednak wyjdzie "w praniu" :)

Krótko o mnie? Mam na imię Weronika, mam 19 lat i jestem świeżo upieczoną studentką chemii, tak jak przed chwilą wspominałam. Interesuję się wszystkim po trochu i ciągle odkrywam nowe rzeczy, wracając w sumie do życia po rocznym "nieżyciu" spowodowanym maturą :D

Podobno dopiero na studiach świat tak naprawdę staje człowiekowi otworem, także oczekujcie na nowe posty! Do następnego! :)



You May Also Like

0 komentarze